Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/40 R19 98Y XL *, EVR, MOExtended, SCT, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/40 R19 98Y XL *, EVR, MOExtended, SCT, runflat )
    3189,-
    3409,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/40 R19 98Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/40 R19 98Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    2939.06,-
    3158.94,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 205/40 R18 86W XL *, EVR, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 205/40 R18 86W XL *, EVR, runflat )
    2729.05,-
    3178.95,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 105Y XL AR, EVR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 105Y XL AR, EVR, SUV )
    2044.22,-
    2438.96,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/40 R21 102Y XL EDR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/40 R21 102Y XL EDR, SUV )
    3651.53,-
    3978.99,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 225/45 R18 91Y AR, EVR, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 225/45 R18 91Y AR, EVR, runflat )
    2044.22,-
    2288.95,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 205/40 R18 86W XL *, EVR, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 205/40 R18 86W XL *, EVR, runflat )
    2769,-
    3289,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/35 R21 101Y XL AO, EVR, SCT )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/35 R21 101Y XL AO, EVR, SCT )
    4059,-
    4439,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 105Y XL AR, EVR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 105Y XL AR, EVR, SUV )
    2152,-
    2539,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/50 R20 109V XL EDR, SCT, SUV, i )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/50 R20 109V XL EDR, SCT, SUV, i )
    3379,-
    3609,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/45 R20 103W XL EVR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/45 R20 103W XL EVR, SUV )
    2790.94,-
    3078.98,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 225/45 R19 96W XL *, EVR )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 225/45 R19 96W XL *, EVR )
    2551,-
    2679,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 225/45 R19 96W XL *, EVR )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 225/45 R19 96W XL *, EVR )
    2423.48,-
    2639,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/35 R20 95Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/35 R20 95Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    3429,-
    3800,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/40 R19 98Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/40 R19 98Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    2979,-
    3199,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/35 R20 95Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/35 R20 95Y XL *, EVR, MOExtended, runflat )
    3379.03,-
    3723.59,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/40 R22 107Y XL EVR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/40 R22 107Y XL EVR, SUV )
    3613,-
    4149,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/40 R22 107Y XL EVR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 275/40 R22 107Y XL EVR, SUV )
    3432.30,-
    4088.98,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/45 R21 101T XL EVR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/45 R21 101T XL EVR, SUV )
    4172,-
    4579,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 22, 2024 01:45
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Dekkonline.com Black Friday 2024
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/45 R21 101T XL EVR, SUV )
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/45 R21 101T XL EVR, SUV )
    3914.22,-
    4215.47,
    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.
    Published: October 21, 2024 01:36
    GoodyearGoodyear Eagle F1 Asymmetric 3Sommerdekk
    Tirendo.no Black Friday 2024

Finn de beste Black Friday-tilbudene på Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3