- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV 265/45R21 108H AO Sommerdekk3019,-3785,Sommerdekk fra Goodyear.Published: August 17, 2025 02:31
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV 235/60R19 107H XL AO1901,-2070,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV Høy presisjon og holdbarhet Utmerket grep Rask bremsing Goodyea...Published: August 17, 2025 04:42
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 285/40 R21 109Y XL AO, EVR, SUV )3649.05,-4009.01,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: August 17, 2025 04:31
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 285/40 R21 109W XL EDT, R0, SUV )3649.05,-4009.01,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: August 17, 2025 04:31
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/50 R20 109V XL EDR, POL, SUV )2739,-3079,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: August 17, 2025 04:41
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 245/35 R20 95Y XL *, MOExtended, runflat )3914.84,-4520.99,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**Published: August 17, 2025 04:31
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/45 ZR19 (102Y) XL EVR, MGT )2709.05,-2859.02,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: August 17, 2025 04:31
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/50 R19 99V AO, EVR, SUV )2289,-2399,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: August 17, 2025 04:41
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/45 R19 104Y XL AO1, EVR, SCT )3099.05,-3259.01,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: August 17, 2025 04:31