Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/50 R20 109H XL EVR, SUV )2411.53,-2920.92,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 245/45R18 96W FP1985,-2377,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 225/45 R19 96W XL * )2399,-2669,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:58
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 285/40 R21 109W XL EDT, R0, SUV )3949.03,-4138.99,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 245/45R18 100Y XL MO FP1976,-2166,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/60 R18 108Y EVR, SUV )1593.04,-1897.99,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 255/55 R19 111H XL AO, EDT, SUV )2299,-2409,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:58
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 265/45 ZR19 (105Y) XL N0 )2729.04,-3108.96,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV 235/60R18 107W XL AR2226,-2386,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 SUV Høy presisjon og holdbarhet Utmerket grep Rask bremsing G...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 245/40R19 98Y XL ROF * FP2636,-3045,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ROF ( 225/40 R20 94Y XL *, EVR, runflat )2798.97,-2969.02,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand**Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 275/30R20 97Y XL ROF * MOE FP3686,-4164,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/40R18 95Y ROF AR FP2686,-2889,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 235/55 R19 105W XL EVR, SUV, SealTech )1959.96,-2326.33,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/50R18 95W ROF * FP2236,-2882,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/45R18 95Y XL ROF * FP2057,-2226,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 295/45 R20 114Y XL EVR, SUV )3406.77,-3738.95,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 255/35R19 96Y XL ROF * FP2416,-2994,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 ( 245/45 R20 103W XL EVR, SUV )2637.31,-2790.87,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Det nye ytelsesdekket gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane, slik at du bevarer kontrollen og kan nyte kjøreturen Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Økt veigrep gir mer responsive kjøreegenskaper og økt kontroll Orginalmontert hos ledende bilprodusenter Kortere bremselengde på våt og tørr veibane Med Active Braking-teknologi som øker kontaktflaten og veigrepet ved bremsing. Denne økte kontakten med underlaget gir kortere bremselengde på våt og tørr veibane. Veigrep for bremsing og kjøreegenskaper Den nye Grip Booster-forbindelsen som brukes i Eagle F1 Asymmetric 3, er fremstilt med klebende harpiks for å forbedre festet til underlaget. Dette gir bedre grep ved bremsing og kjøring på våt og tørr veibane. Styrepresisjon og holdbarhet Ny, forbedret konstruksjonsteknologi gir en sterkere lettvektskonstruksjon med forbedrede kjøreegenskaper, håndtering i svinger, dekkbaneslitasje og drivstofforbruk. TÜV testrapport Eagle F1 Asymmetric 3 sammenlignet med konkurrentene 2,6 meter = 9 % kortere bremselengde på våte veier* 1,3 meter = 4 % kortere bremselengde på tørre veier* 4 % bedre kjøreegenskaper på vått underlag* 10,9 % mindre rullemotstand enn gjennomsnittet hos 3 konkurrenter og dermed nest lavest rullemostand** * Sammenlignet med gjennomsnittlig ytelse i de 3 siste designene fra hovedkonkurrentene i UHP-segmentet (Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Continental Sport Contact 5). Testet av TÜV SÜD produkttjeneste i sept-okt 2015 på bestilling fra Goodyear Dunlop. Ny UHP, dekkstørrelse: 225/45 R17 91Y; testbil: VW Golf; testlokasjon: Montpellier (F), Colmar-Berg (L); rapportnr. 713066268 ** Poengscore for rullemotstand: Continental Sport Contact 5 –101.6; Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 –100; average of leading competitors –89.1.Part of test specified above with report No. 713066268.Published: December 26, 2024 01:44
- Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/55R17 97Y ROF * MOE FP1916,-2175,Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Rask og presis styrerespons Forbedret veigrep for tryggere kjørin...Published: December 26, 2024 02:04